29 Haziran 2008 Pazar

DELI FIKRALARI

Önce Kacanlar

Akil hastanesinden iki deliyi salivereceklermis. Doktorlar kendi aralarinda,
- "Sunlara son bir test yapalim da görelim akillari baslarina gelmis mi." demisler...
Bunun üzerine iki deliyi bir masa basina çagirmislar. Masanin üzerine bir kavanoz dolusu siyah zeytin, bir kavanoz dolusu da canli hamamböcegi dökmüsler ve,
- "Buyrun beyler, yiyiniz." demisler...
Delilerden bir tanesi hemen zeytinlere saldirmis, ötekisi araya girmis,
- "Önce kaçanlari yiyelim, öbürleri nasil olsa duruyor!"


KURTARDIM

Delinin birisi bilmeden havuza düsmüs. Bunu da bir baska deli görmüs ve onu kurtarmak için havuza atlamis ve kurtarmis. Doktorlar daha sonra kurtarani çagirmislar ve tebrik etmisler ve:
Havuza düseni çagir da, onunla konusalim demisler.Kutaran deli de:-Olmaz, onu kurusun diye astim.


BALIK TUTUYORUM

Deli duvara oturmus.Elindeki oltanin ucu sokaga sarkmis....
Yoldan geçen soruyor;
- Orada balik mi tutuyorsun sen?
- Hayir alik tutuyorum.
- Tutabildin mi bari ?
- çook ... Seninle 23 oldu !

HAVUZ
Delinin biri hastanedeki havuza egilip su ictikten sonra, dogrulup agzindaki suyu yere tukurmus .Onu goren baska bir deli;-Ne oldu , demis, suyu niye tukurdun?
Birinci deli:
-Havuza iki seker atmistim ,yine de tatsiz.
Ikinci deli:
-Akillim tabii tatsiz olur.Niye karistirmadin?


NIYE GÜLMÜS
Uçak, Yesilköy'den kalkmisti. Bakirköy Akil Hastanesinin üzerinden geçerken, pilot birden gülmeye basladi. Hostes bu gülüsün sebebini sorunca, pilot su cevabi verdi:
- "Bashekim kaçtigimi ögrenince kimbilir nasil sasiracak!"



FARK VAR

Bashekim bir gün deliler hastanesinde hastalari ziyarete çikar ve bir kösede delilerin kendi aralarinda bir rakam söyledikten sonra güldüklerini görür ve sorar: - "Neden söylediginiz her rakamdan sonra gülüyorsunuz diye?" Delinin biri cevap verir: - "Biz der bütün bildigimiz fikralara numara verdik.. 5 dedigimiz zaman 5 numarali fikra aklimiza geliyor gülüyoruz; 8 deyince 8 numarali fikra aklimiza geliyor, gülüyoruz", demis. Bashekim "bir de ben söyleyeyim o zaman", demis. "5", demis çit yok, "7" demis çit yok.. Bakmis çit yok; sormus "ben söyleyince neden gülmüyorsunuz?" Delinin biri cevap vermis: - "Bashekimim anlatmadan anlatmaya fark var..."


BURADA BEKLIYORUM
Iki deli oturuyormus, birisi aniden ayaga kalkmis ve yürümeye baslamis. Oturan deli sormus:
- "Nereye?"
- "Seni aramaya.."
- "Iyi.. Çabuk gel, ben seni burada bekliyorum.."


DURMUYOR KI
Kadin doktora gitmis ve:
- "Doktor Bey, kocam kendini asansör saniyor."
- "Peki hanimefendi esiniz niye gelmedi sizinle?"
- "Getirecegim ama bir türlü bu katta durmuyor ki.."



MEKTUP
Akil hastanesinde koguslari gezen bashekim, bir delinin oturmus, birseyler yazdigini gördü:
- "Kolay gelsin ne yaziyorsun?"
- "Mektup yaziyorum efendim."
- "Yaaa..Kime yaziyorsun?"
- "Kendime.."
- "Peki ne yazili mektupta?"
- "Ilahi doktor bey, deli misiniz siz.. Mektubu daha almadim ki içinde ne yazdigini bileyim?"


AKILA BAK
Adamin biri otomobiliyle tam timarhanenin önünden geçerken birden lastiklerden biri firlamis..Adamcagiz arabayi zor zar durdurmus,gidip lastigi getirmis ama bijonlari bulamamis..Ne yapacagini kara kara düsünürken pencerede onu seyretmekte olan bir deli akil vermis;
"-Her lastikten bir bijon sök te öyle tak..Seni tamirciye kadar idare eder"..
Adam saskin;
"-Arkadas bu zekayla senin orada ne isin var"? Deli;
"-Ben deliyim ahbap,aptal degil"..


Ahmet Hiyar

Adamin biri ismini degistirmek için mahkemeye basvurmus... Hakim Sormus :
- Adin ne ?
Adam Cevap vermis :
- Ahmet Hiyar, efendim...
Hakim :
- Isim degisikligi istemekte haklisin evladim... Peki yerine ne istiyorsun ?
Adam :
- Mehmet Hiyar...


Fare misin Yoksa Insan mi?

Adamin biri kendini fare zannettigi için akil hastenesine düsmüs. Tedavisi
bittikten sonra doktor sormus. Simdi sen bir fare misin yoksa insan mi?
Deli : Fare olur mu doktor bey ben bir insanim.
Doktor : O zaman artik gidebilirsin iyilestinartik demis. Deli kapidan çikmis
ve imdaaaaaat diye bagirarak tekrar içeri girmis doktor ne oldu demis...
Deli : Bir kedi gördüm de ondan korktum demis.
Doktor : Sen hani sen artik kendini bir fare zannetmiyordun demis.
Deli : Ben fareolmadigimi biliyorum da kedi nerden bilsin demis..

0 Yorum:

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa